Vi hjälper dig hela vägen från installation till underhåll av din pantmaskin

Service och underhåll

Säkerställ maximal drifttid och tillgänglighet

Målet för RVM Systems team av servicetekniker är att erbjuda marknadsledande support till våra kunder så att deras pantmaskiner är i optimalt fungerande skick.

Lokal support med våra egna servicetekniker

Vi tillhandahåller installation, underhåll och service med våra egna servicetekniker och med fullt utbildade och certifierade partnertekniker. Regelefterlevnad är av högsta vikt – vi uppfyller branschföreskrifter och säkerhetsstandarder. Vi erbjuder heltäckande, helomfattande och kundanpassade servicepaket inklusive distansupport och support på plats. Våra tekniker erbjuder även kundanpassad utbildning i hur man använder våra pantmaskiner.

Även om service- och underhållsprogram kan skräddarsys följer här en exempellista på tjänster:

  • 1

    Distansmonitorering och support:
    24/7 övervakning av maskinens status och prestanda, och support på distans vid behov.

  • 2

    Kundsupport på distans:
    Tillhandahålla hjälp och vägledning till användare över telefon eller liknande angående underhåll och felsökning.

  • 3

    Förebyggande underhåll:
    Regelbundna inspektioner och planerad service för att säkerställa optimal drift och förhindra fel. Detta kan innebära byte av delar och justeringar.

  • 4

    Åtgärda fel och reparationer:
    Reparationer utförda efter ett fel, som syftar till att återställa utrustningens funktionalitet inom den överenskomna servicenivåtiden.

  • 5

    Utbildning:
    När vi levererar och installerar våra pantmaskiner erbjuder vi även utbildning till butikspersonalen för att möjliggöra effektiv drift av maskinerna.